(Останнє оновлення 15.03.2020) Шановні туристи, З моменту ухвалення рішення РНБО про заходи щодо недопущення поширення коронавірусу 13 березня ми в XO перебуваємо в тісному контакті з усіма партнерами: туроператорами, авіакомпаніями, готелями, а також державою. Компанія працює в цілодобовому режимі. Усі співробітники перебувають на зв’язку зі своїми клієнтами. Головний пріоритет XO – ваша безпека, а також комфортний відпочинок і взаємодія з турагентством. У будь-якій ситуації ми насамперед керуємося інтересами туристів.
Будь ласка, ознайомтеся з інформацією та інструкціями для різних категорій туристів.
Усі туристи, чия відпустка закінчується до 23:59 16 березня, повернуться в Україну у звичайному порядку
Туристів, які перебувають у Єгипті, і чия відпустка закінчується після 17 березня, буде повернуто в Україну спеціальними вивізними рейсами. Точна інформація про дату і час рейсів буде доступна найближчим часом. Будь ласка, будьте на зв’язку зі своїм готельним гідом і своїм менеджером в XO.
Туристи, які перебувають в інших країнах. Для вас буде організовано рейси в Україну з різних точок світу. Точна інформація про такі рейси буде доступна найближчим часом. Поки ж просимо вас в обов’язковому порядку зареєструватися тут – http://friend.mfa.gov.ua
У зазначений період усі вильоти і виїзди скасовано. Що робити?
Для стандартних авіатурів (Єгипет, ОАЕ, Чехія, Таїланд)Ви можете перенести відпочинок на інші дати. При цьому більшість туроператорів дозволяють змінювати напрямок, тривалість відпочинку, прізвища туристів. При цьому важливо враховувати кілька речей:
а) перебронювання здійснюється за цінами, які діятимуть на момент перебронювання
б) новий тур має коштувати не дешевше за початковий
в) кількість туристів не повинна відрізнятися
Якщо ваш тур передбачав переліт регулярним рейсом (авіакомпанія FlyDubai, Qatar Airways, Turkish Airlines), можливо, перебронювання буде здійснено з умовою компенсації фактично понесених витрат. Наразі ми очікуємо позицію авіакомпаній щодо цього питання. Інформація буде надана найближчими днями.
Для лоукост-турів
Лоукост-тури є 100% безповоротними. Зараз ми працюємо з партнерами, щоб запропонувати вам більш м’який сценарій. Інформацію буде надано найближчими днями.
Для автобусних турів
Ви можете перебронювати свій тур на будь-яку іншу доступну дату, а також на будь-який інший тур, за умови, що новий тур коштує не дешевше за початковий.
Наразі всі тури плануються в стандартному режимі;
Чи можна відмовитися від туру
Можна, однак у такому разі до туру з боку туроператорів будуть застосовані штрафні санкції згідно з договором і не менші за фактично понесені витрати. Простими словами: у разі відмови від туру, ви втратите значну суму. До того ж повернення грошей від туроператора може зайняти значний час. Тому ми не рекомендуємо цей сценарій.
У мене є питання щодо мого туру, з ким зв’язатися?
Будь ласка, зв’яжіться зі своїм менеджером або за телефоном 0487032000
Шановні туристи, очевидно, що ситуація, яка склалася, не належить до розряду приємних. Просимо вас із розумінням поставитися до того, що на низку запитань просто зараз немає конкретних готових відповідей. І XO, і наші партнери, і вся туристична індустрія працює над мінімізацією наслідків цієї ситуації для вас. Ми впевнені, що найближчим часом ситуація стабілізується і ви зможете повною мірою насолодитися своїм довгоочікуваним відпочинком без істотної зміни планів.