Спробуйте наступного разу перед зверненням до турфірми перевірити її за цими пунктами.
Хороші турагентства: основні якості
- Працюють тоді, коли дають змогу розплатитися не тільки готівкою, а й карткою, через термінал, банківським переказом.
- Беруть на себе комісію при оплаті карткою або через банк (навіть якщо ця комісія – чверть прибутку).
- На дзвінки відповідають швидко, часто і в неробочий час теж.
- Чесно розповідають про всі тонкі нюанси поїздки: головне не продати, а залишити людину задоволеною.
- Працюють швидко, завдяки автоматизації та оптимізації всіх основних процесів.
- Пропонують покупку в кредит на вигідних умовах.
- Упаковують усі документи у фірмову атрибутику: кожна дрібниця має налаштовувати на відпочинок.
- Зберігають дані ваших паспортів: наступного разу можете навіть не брати їх із собою для бронювання.
- Уважно ставляться до конфіденційності: не обговорюють з іншими своїх клієнтів.
- Працюють тільки з перевіреними партнерами і швидше відмовляться від бронювання, ніж підуть на ризик.
- Мають хороші стосунки з туроператорами: швидко вирішать позаштатну ситуацію.
- Запропонують багато корисних послуг: страховку від невиїзду, поповнення рахунку на телефоні і навіть прокат валізи.
- Інформують вас смс-кою або через електронну почту про всі зміни за заявкою.
- Дають можливість стежити за своїм бронюванням онлайн з особистого кабінету на сайті
- Перевіряють, чи не змінився час вильоту (розуміючи, що туристи часто про це забувають)
- Допомагають людям більше дізнатися про туризм.
- Виписують чеки і не ховаються за безіменними спд.
- Ведуть чітку бухгалтерію
- Не обманюють
- Мають зручний і стильний офіс
- Підтримують в офісі порядок і затишок
- Не занижують ціни в рекламі, щоб потім сказати “вибачте, останні місця за тією ціною вже купили”
- Проводять регулярні акції та розіграші подарунків
- Не набридають спамом у смс та електронній пошті
- Пишуть лаконічні та зрозумілі листи
- На зв’язку в Skype, WhatsApp, Viber і там, де зручно туристу
- Використовують ліцензійне програмне забезпечення
- Не розмінюються на дрібниці: якщо тур подорожчає на кілька відсотків навіть не будуть про це говорити клієнту
- Знають, що таке корпоративна соціальна відповідальність
- Можуть довести свою репутацію кількістю
Окремо варто зупинитися на людях, які власне і забезпечують ваш ідеальний відпочинок, – на менеджерах турагентства.
Менеджери в хороших турагентствах, на відміну від менеджерів поганих
- Привітні, усміхаються
- Говорять і пишуть грамотно
- Одягнені охайно
- Багато подорожують
- Регулярно їздять у рекламні тури – дивляться ключові курорти, готелі, щоб скласти власну думку про кожен
- Знають, що таке етикет і норми пристойності: допоможуть зняти верхній одяг, привітають дитину, запропонують чай
- Мають багатий життєвий досвід, щоб зрозуміти, що клієнт має на увазі
- Проходять постійні тренінги, беруть участь у семінарах, ходять на презентації
- Вміють не продавати, а робити так, щоб людині хотілося купити.
Якщо ви досі купуєте тури не в ХО – скиньте посилання на цю статтю своєму турагентству 🙂