Якщо ви думаєте, що менеджери з туризму це звичайні люди – ви помиляєтеся! Менеджери з туризму – це роботи, які пам’ятають про всі нюанси Вашої подорожі, точні дати, стикування, термінали, з яких Ви вилітаєте і при цьому можуть мати вигляд звичайних людей сучасного суспільства.
Ну щодо роботів – це, звісно, жарти, але роботу менеджера з туризму можна порівняти хіба що з роботою чарівників – ми даруємо людям щастя, здійснюємо їхні мрії, людині варто лише подумати про те, чого вона хоче, а в нас уже є пропозиція, яка в точності відображає всі її бажання!
Отже, день менеджера починається з прекрасного ранку! Іншого в хорошого менеджера пробудження не буває, адже він відчуває величезне завзяття зробити ще більше людей щасливішими. Збирається і вперед на улюблену роботу.
Робочий день починається зі смачної кави та обговорення з іншими менеджерами новин, а потім півгодини виділяються на пошуки найпривабливіших пропозицій для улюблених туристів. Спілкування з туристами телефоном, разом зі спілкуванням інтернетом, відбувається одночасно з опрацюванням запитів, які вже надійшли раніше.
День у самому розпалі і у нас в офісі вже сидять туристи, які планують свій тур до Греції, Туреччини, Європи або в будь-яку іншу точку на карті. Обговорення, розпитування, а іноді й суперечки (між подружжям, друзями) – це цілком нормальна обстановка в офісі. Кожного потрібного почути і зрозуміти який відпочинок йому потрібен, що саме важливо для туриста – адже саме від цього залежить ступінь його задоволеності під час відпочинку. Після отримання запитів відбувається пошук пропозицій за всіма партнерами (операторами), моніторинг цін і формування найкращого варіанту за конкретним запитом.
До кінця дня потрібно нагадати туристам про завтрашню подачу документів, необхідність оплати або поцікавитися, чи все добре у туристів, у яких завтра виліт. Якщо раптом трапилося таке, що буває вкрай рідко, і з’явився вільний час – читаємо статті про туризм, моніторимо новини або дивимося вебінари за найпопулярнішими напрямками.
Менеджер з туризму — це фахівець, який займається організацією та координацією туристичних послуг для клієнтів. Ця професія включає різноманітні обов'язки:
Менеджер з туризму грає ключову роль у забезпеченні позитивного досвіду подорожей для клієнтів, допомагаючи їм насолоджуватися безтурботним і добре організованим відпочинком. Основні якості цього фахівця:
Туризм – галузь, що найбільш динамічно розвивається, і те, про що ти дізнався місяць тому, може легко зміниться наступного дня (список документів на візу, стан готелю, польотні дані або екскурсійна програма), тому менеджер з туризму, який вважає, що знає все і не проводить upgrade своїм навичкам, вочевидь, не може себе вважати професіоналом.