XO - це мережа туристичних агентств яскравих людей. Нас відрізняє унікальний стиль роботи, яскравий імідж, бездоганна репутація і найголовніше - виняткове ставлення до людей.ХО робить зірку з кожного туриста!
Допомагати людям відкривати світ
Люди – завжди для нас на першому місці
Довіра – ми виконуємо зобов'язання і завжди чесні з нашими клієнтами, колегами та між собою
Лідерство - якщо є можливість зробити краще, ми будемо до цього прагнути
Задоволення - ми отримуємо задоволення від роботи і прагнемо, щоб ви отримували максимум задоволення від вашого відпочинку і роботи з нами
Подорожі - для нас це не тільки робота, а й наш власний вибір
На чолі всього, що ми робимо, лежать інтереси туристів. Усе, що добре для туристів - добре і для нас.
Ми оцінюємо будь-яку роботу, дію і рішення за кінцевим результатом, а не за кількістю витрачених зусиль, слів або часу.
У будь-якій дискусії вагомішим вважатиметься слово того, хто професійніший і має більшу компетенцію з обговорюваного питання. Особисті стосунки, стаж роботи чи вміння розповідати анекдоти мають значно менший вплив.
Щоразу, коли стоїть дилема заробити багато, але один раз, або довго, але потроху, слід обирати другий варіант. Ми будуємо компанію, яка працюватиме і через 100 років, тому заробити ми ще встигнемо, а втрачену довіру відновити дуже складно
Люди люблять просте і ненавидять складне. Спрощуйте все, що можна спростити. Це важливо.
Ми повинні бути завжди на вістрі інновацій і технологій, першими впроваджувати всі інновації, що з'являються у світі
Цей принцип формулює золоту середину між перфекціонізмом і швидкістю. Для того, щоб, з одного боку, не зависнути в мертвій точці, намагаючись знайти найкраще у світі розв'язання задачі на 5 копійок, а з іншого - не скотитися до посередності, необхідно просто щоразу виконувати задачу краще (ефективніше, красивіше, швидше і т. ін.), ніж минулого разу...
Ми віримо в справедливість і прагнемо діяти так, щоб усі співробітники та колеги "ХО" відчували наявність справедливості. Потрібно створювати такі правила і діяти так, щоб ні в кого не виникало відчуття несправедливості. Ми прагнемо до єдиного розуміння справедливості.
Потрібно намагатися виконувати свою роботу так, щоб завжди хоча б на трохи перевершувати очікування клієнтів і ділових партнерів.
Правила мають створюватися для того, щоб використовувати їх у майбутньому, а не в минулому.
Необхідно уважно і шанобливо ставитися до особистих даних співробітників, клієнтів і партнерів
Ніхто не знає, як правильно. Необхідно тестувати всі гіпотези та ідеї й ухвалювати рішення про рух уперед за результатами тесту
Що кращий результат демонструє співробітник, то більше свободи він має отримати.
Швидкість вирішує. Ніхто не любить чекати. Робіть свою роботу швидко.
Не потрібно намагатися вирішувати проблему, яку вирішували вже безліч разів, самостійно. Правильний шлях – звернутися до того, хто знає.
Будьте відкриті до нових знань, і не втрачайте жодної можливості для того, щоб навчитися чогось нового
Завжди ставте інтереси команди вище за власні. Будьте готові допомогти і поступитися.
Для створення атмосфери довіри вкрай важливо виконувати дані обіцянки, чого б це не коштувало.
Ми заохочуємо креативність і творчий підхід і віримо в безмежні таланти наших співробітників.
Усе, що не можна виміряти, в бізнесі не існує. Ми прагнемо до вимірюваності всіх основних показників роботи та прийняття рішень, ґрунтуючись на цих даних.
Наша мета – заробляти гроші, тому що тільки заробляючи гроші, ми можемо виконати наші місію і бачення, а також домогтися командних і особистих цілей.
Свою роботу необхідно виконувати якісно. Треба щоб було добре, а не просто так.