icon_button

27.03.2020

Інформація для туристів від 26 березня 2020 року

Друзі, хочемо розповісти про роботу XO останніми днями і про поточну ситуацію щодо заброньованих заявок. Абсолютно всі туристи XO, які перебували за кордоном на момент оголошення про закриття кордонів, повернулися додому. За це ми хочемо подякувати туроператорам, авіакомпаніям, готелям – за самовіддану роботу 24/7 у ці складні дні. І, звісно, самим туристам – за витримку, спокій і розуміння ситуації.

Інформація для туристів від 26 березня 2020 року

За заявками з вильотом 17 березня – 24 квітня

Наразі вся наша команда насамперед сфокусована на пошуку рішень для туристів, чиї тури мали відбутися в період з 17 березня по 24 квітня. Ці тури скасовано, а саму ситуацію держава визнала форс-мажором. Проте всі українські туроператори підтвердили свої наміри виконати зобов’язання за цими бронюваннями. Це хороша новина.

Ми перебуваємо в цілодобовому контакті з партнерами, щоб запропонувати найкращі варіанти та мінімізувати витрати кожного туриста. На сьогодні загальні правила щодо цих бронювань такі:

1. Ануляція і повернення грошей за цими заявками не здійснюються
2. Усі туроператори пропонують перенести дати подорожі на пізніший час. При цьому умови і технічні деталі такого перенесення відрізняються за кожною заявкою і відпрацьовуються в ручному режимі. Просимо вас зв’язатися з вашим менеджером для того, щоб отримати точні правила перенесення туру за вашим бронюванням.

За заявками з вильотом після 24 квітня

На сьогоднішній момент усі такі заявки є активними. Тобто їхній виліт планується в штатному режимі. У разі появи іншої інформації ми будемо оперативно вас інформувати.

Також хочемо повідомити, що ми отримали повідомлення практично від усіх туроператорів, що ануляція таких заявок може бути проведена тільки з компенсацією туроператору фактично понесених витрат. І для більшості випадків ці витрати становитимуть 100% від оплати. Простими словами – анулювати ці заявки зараз не можна.

Разом з тим, якщо ви хочете змінити дату вильоту, ви можете звернутися до свого менеджера з відповідним запитом. Такі запити будуть відпрацьовані в ручному режимі.

Зі свого боку хочемо запевнити, що інтереси туристів є для XO найвищим пріоритетом. І ми робимо все можливе, щоб ваша підготовка до відпочинку була спокійною, незважаючи на турбулентність, що склалася. Упевнені, що зовсім скоро ситуація стабілізується.

З повагою, XO

Поділитися