Система “Все включено”, мабуть, найпопулярніший вид відпочинку наших туристів. Адже справді зручно їхати на відпочинок і ні за що більше не платити. Але попри велику популярність All inclusive залишається ще безліч запитань. Сьогодні ми на них відповімо.
І так, що ж найбільше цікавить туристів, які купують тур із пунктом «All inclusive».
“Все включено” – це система харчування, яка включає в себе трьохразове харчування та напої.
Так, це так. Усі страви готують із продуктів місцевого виробництва за місцевими традиціями. Незважаючи на це, більшість страв буде орієнтована на європейських гостей, хоча й можуть зустрічатися страви місцевої кухні. Це ж стосується і алкоголю: він буде виключно місцевого виробництва.
Головною відмінністю буде те, що в систему “Все включено” входять напої в необмеженій кількості. “Повний пансіон” передбачає тільки трьохразове харчування. Якщо на сніданок, наприклад, вам можуть запропонувати напої, на обід і вечерю за них доведеться доплатити.
Якщо “Все включено” передбачає напої тільки місцевого виробництва, то “Ультра все включено” включає обмежену кількість імпортних напоїв. До того ж за системою “Ультра все включено” можуть бути надані додаткові послуги
Ні, ніхто не рахує скільки їжі ви з'їли: їжа і напої надаються в необмеженій кількості. Обмеження є тільки за часом. У готелі завжди накривають сніданок, обід і вечерю в певний час і якщо ви якийсь із прийомів їжі пропускаєте, окремо для вас стіл не накриють.
Система “Все включено” в кожному готелі індивідуальна, і кожен готель сам вирішує, які послуги він надасть за додаткову плату, а які безкоштовно.
Це дійсно так. Звісно, дуже багато залежить від кухаря і іноді в готелі 4* харчування буде смачнішим, ніж у сусідньому готелі 5*, проте якість їжі та її різноманітність завжди буде кращою в готелі вищої категорії.
Ні. Вам можуть безоплатно надати інструктора з дайвінгу, проте за оренду яхти та обладнання для пірнання доведеться доплатити.
Систему “Все включено” можуть надати в будь-якій країні. Просто в Єгипті та Туреччині більшість готелів працюють за цією системою, в Азії та Європі таких готелів одиниці, проте вони є.
Зазвичай із переліком усіх безкоштовних послуг ви можете ознайомитися на сайті готелю. Якщо ні, уточніть це на стійці реєстрації під час заїзду.