Як би сумно це не звучало, але таке світло сигналізує про підготовку пасажирів до евакуації.
Уважно подивіться на значок «Не курити». Знайшли його: підніміть відкидну стулку, прокрутіть болт, щоб розблокувати двері.
Повітря всередині літака - це стиснене повітря з двигуна. Не зовсім приємно це усвідомлювати, але це факт.
Не у всіх авіакомпаніях виконують дезінфекцію столиків, подушок, ковдр.
Коли двері літака зачиняються, капітан повітряного судна стає головною людиною на борту.
Безумовно, можна купити дорогий авіаквиток, але іноді відбуваються приємні сюрпризи. Наприклад, стюардеси можуть перевести людину в бізнес-клас. Звісно, це відбувається не так часто.
Але все ж, люди, які заплатили за економ, іноді летять першим класом. Як правило, це друзі, знайомі стюардес, рідко - вагітні жінки.
Під час тривалого перельоту обов'язково передбачено сон для пілота: один спить, другий - керує.
Іноді пасажири крадуть рятувальні жилети в якості сувенірів.
Якщо ввічливо сказати стюардесі про те, що вас мучить спрага, то цілком реально отримати банку коли.
Розрахована на 15 хвилин.
На нічних рейсах стюардеси сподіваються, що пасажири заснуть, і їм не доведеться возитися з подачею їжі на вечерю.
Ніколи не пийте воду в літаку, якщо вона не з пляшки. Це небезпечно для здоров'я.
Деякі авіалінії платять своїм співробітникам тільки тоді, коли шасі відриваються від землі,а деякі - з того моменту, як зачиняються двері літака.
У деяких авіакомпаніях пілотам подають різну їжу, яку вони не можуть розділити між собою.
Усі пасажири борту мають вимкнути електроніку, але тільки стюардеса може таємно використовувати свій смартфон.