До 2025 року міжнародний аеропорт Заїд в Абу-Дабі (ОАЕ) планує повністю перейти на біометричну ідентифікацію. Він стане першим, хто повністю відмовиться від паспортів, посвідчень особи або авіаквитків, щоб потрапити в аеропорт.
До 2025 року міжнародний аеропорт Заїд в Абу-Дабі (ОАЕ) може стати першим у світі, де впровадять повністю біометричну ідентифікацію. В майбутньому пасажирам не доведеться пред’являти паспорт, посвідчення особи або авіаквиток, щоб потрапити в аеропорт.
Американський сайт про подорожі Thrillist розповідає, що така ініціатива від міжнародного аеропорту Заїд в Абу-Дабі є частиною проєкту Smart Travel. Його мета - перетворити аеропорт на повністю біометричний, і вона вже втілюється в життя.
Отож, під час вашої подорожі вам більше не потрібно шукати паспорт чи квиток - достатньо лише обличчя. Кожен пункт ідентифікації буде облаштований біометричними датчиками, які зможуть розпізнавати мандрівників і надавати їм доступ.
Пасажири, які вперше перетинають кордон Об'єднаних Арабських Еміратів, одразу просканують і занесуть їхні біометричні дані до імміграційної служби Федерального управління з питань особистості, громадянства, митниці та портової безпеки (ICP).
Аеропорт Абу-Дабі вже має досвід використання біометричних датчиків, які працюють в окремих зонах Міжнародного аеропорту Заїд. Однак, до цього моменту такі технології ще не застосовувалися на повну потужність.
Що ж це нововведення надає пасажирам? Офіційні особи стверджують, що нова біометрична система дозволить зробити обслуговування зручнішим і швидшим. У тих регіонах, де вже застосовують цю технологію, вже помітні позитивні результати.
Враховуючи масштаб аеропорту Абу-Дабі, який щорічно обслуговує 45 мільйонів пасажирів, можливість безперешкодно пересуватися по такому велетенському об'єкту за лічені хвилини вражає і дійсно є новаторством.
Проте, якщо 25% пасажирів, відповідно до опитування 2023 року, не хочуть, щоб їхні дані сканували та зберігали, вони можуть легко відмовитися від нової біометричної системи і скористатися класичним методом реєстрації на стійці.