З турботою про туристів
- У боротьбі за виживання вони істотно знизили свою вартість, майже до межі.
- Йдуть на безоплатний апгрейд, переселяючи туристів у номери підвищеного комфорту або на першу берегову лінію (хоча різниця у вартості, в цих номерах, більш ніж істотна).
- Розробляють індивідуальне харчування для кожного, обговорюючи з гостями меню і дізнаються вподобання туристів.
- Попри те, що заповненість невелика, функціонують усі аквапарки, бари, більярдні та сауни.
- a la carte ресторани працюють тільки для вас, створюючи романтичну атмосферу та унікальні умови.
- Видають безплатно капці й халат, навіть якщо це не передбачено концепцією готелю.
- Ви відчуваєте себе за порівняно маленькі гроші VIP гостем, з якого здувають пилинки.
З турботою про себе
- Також знижують вартість своїх послуг. Але при цьому й істотно знижують зарплати своїм співробітникам і скорочують їхній штат, що прямо пов’язано з сервісом.
- Зменшують до мінімуму асортимент їжі.
- Закривають a la carte ресторани.
- Відключають з метою економії аквапарки, підігрів басейнів, не видають у номери чай і каву.
- Ви зіткнетеся з здирництвом персоналу за послуги, передбачені концепцією цього готелю, безкоштовно.
- Ці готелі економлять на всьому, на чому тільки можливо, не піклуючись про інтереси туристів.
Куди варто їхати?
Як бачите, під час кризи, дуже важливо обирати гарний готель, який надасть вам якісний відпочинок і дбатиме про всі ваші бажання та ставитиметься, як до VIP гостя. Ми будемо раді допомогти вам у цьому.
Ось короткий список готелів, на які варто звернути увагу:
- Albatros Aqua Blu Resort Sharm El Sheikh;
- Royal Albatros Moderna;
- Savoy Hotel;
- Sea Beach Resort & Aqua Park;
- Siva Sharm;
- Sultan Gardens Resort;
- Hilton Waterfalls Resort;
- Concorde El Salam Front;
- Sierra Sharm El Sheikh Hotel;
- Monte Carlo Sharm El Sheikh.