Як знижки шкодять туристам?

Можливо, хтось здивується, але знижки насамперед шкодять туристам. Те, що абсолютно немислимо, наприклад, для клієнтів модних бутиків у період різдвяних розпродажів, абсолютно справедливо в туризмі.

Як знижки шкодять туристам?

Менше заробітку – менше уваги

Як знижки шкодять туристам?

Турагенція заробляє не більше 10% від вартості вашого туру. Тому навіть мінімальна знижка веде компанію за межу рентабельності, а менеджера – за межу бідності. Для того, щоб компенсувати недоотримані при 5%-вій знижці гроші, менеджеру доводиться обробляти в 2 рази більше заявок. Відповідно витрачати в 2 рази менше часу на вашу. У цьому разі не варто дивуватися переплутаним датам вильоту в авіаквитку, відсутності спа-центру в готелі або погоді, яка “несподівано” змінилася на курорті.

Професіонали не працюють безкоштовно

Як знижки шкодять туристам?

Навіть 5% знижка “з’їдає” практично всю зарплату менеджера. І якщо новачок готовий працювати безкоштовно, то справжній професіонал – ні. Подивіться уважніше на менеджера, який пропонує знижку: чи можна довірити йому свою довгоочікувану відпустку.

Крім того, грамотний менеджер часто допоможе вам заощадити і без додаткових знижок – він просто знає, де шукати найкращі пропозиції. Часто вартість авіаперельоту можна зменшити наполовину, змістивши дату вильоту на один день.

Знижка – плата за ненадійність

Як знижки шкодять туристам?

Скільки коштує ваш спокій?

Знижка – перша ознака ненадійного турагентства. Такі компанії мають вражаючу властивість зникати за першої ж проблемної ситуації. Не поселили в готель? Не пропустили через кордон? Скасували зворотний виліт? Вирішіть що-небудь самі.

Компанії, які відповідають за своїх туристів, не торгуються. Про інші зазвичай можна знайти такі відгуки.

Знижка – це удар по комфорту

Як знижки шкодять туристам?

Комфортним має бути не тільки відпочинок, а й підготовка до нього. Кава, зручні меблі в офісі, зрозумілий сайт і таксі в аеропорт – з таких дрібниць складається загальне сприйняття відпочинку. Турагентства, що дають 7% знижку, просто не встигають про це подумати.

А чи все чесно?

Як знижки шкодять туристам?

Усі ви знаєте про магазини, які перед початком розпродажів спочатку підвищують ціни, а потім оголошують знижку. У туризмі подібна практика нерідкість. Чи впевнені ви, що знижка гарантує вам найкращу ціну? А що стосовно додаткових платежів?

Подивіться на скріншот. Один із торговців авіаквитками заявляє максимальні знижки на авіаквитки. Але тільки в останній момент – момент оплати – з’ясовується, що мінімальна ціна діє тільки за умови оплати євровою карткою (таких майже ні в кого немає), але, крім усього іншого, ціна “може збільшитися внаслідок конвертації” на жалюгідних 5%.

І ось у цьому вся суть знижки: підводних каменів дуже багато.

Поділитися