З 1 вересня 2024 року українці вже не зможуть купувати квитки на потяги через старий онлайн-сервіс "Укрзалізниці" (УЗ). Всі квиткові операції відтепер будуть здійснюватися виключно на новому офіційному сайті та через мобільний додаток компанії.
В інтерв'ю для Forbes Ukraine Олександр Перцовський, керівник пасажирських перевезень Укрзалізниці, повідомив, що сайт booking.uz.gov.ua більше не буде використовуватися для продажу квитків. Натомість, усі послуги перенесуть на нову платформу, доступну за адресою booking-new.uz.gov.ua.
Він також зазначив, що наразі компанія здійснює 85% продажів квитків через інтернет.
У майбутньому національний перевізник планує підвищити тарифи на поїзди. Вартість на квитки буде залежити від часу доби, популярності маршруту та попиту.
«Укрзалізниця» обіцяє, що підвищення цін на квитки буде поступовим і помірним із врахуванням інфляції.
Якщо ви не знайшли квиток на потрібну дату з першого разу, не впадайте у відчай. Регулярно перевіряйте сайт Укрзалізниці – часто пасажири здають квитки, або компанія додає нові вагони у відповідь на попит.
Крім того, аби не моніторити наявність квитка, ви можете забронювати його наперед. Для цього вам потрібно обрати бажаний потяг і оплатити подорож наперед. Коли його додадуть на маршрут, або ж коли у ньому зʼявляться місця, УЗ автоматично придбає вам квиток. У разі відсутності потяга - кошти повернуться на ваш банківський рахунок.
Із 26 липня «Укрзалізниця» продає квитки на популярні міжнародні поїзди тільки онлайн. Це один із кроків боротьби з перекупниками.
Придбати квитки на міжнародні рейси «Укрзалізниці» можна так:
Квитки на наступні поїзди можна буде придбати та повернути лише через каси: