(Довгий текст)
Якщо ви перейшли на цю сторінку, ймовірно, вам цікава робота в "ХО" і вам хотілося б дізнатися докладніше, як у нас тут все влаштовано. Що ж, давайте знайомитися. Мене звуть Олександр Довгопол, я засновник цієї компанії. І зараз я вам усе розповім.
Ми заснували ХО разом із двома друзями-студентами 2008 року. Перший офіс розташовувався в напівпідвалі на вулиці Гімназійній, а все майно складали стіл і шість стільців. Вивіски, як і інтернету, не було.
На той час, коли друзі вийшли з бізнесу, ми встигли відправити на відпочинок кілька тисяч туристів. А я для себе зрозуміти: туризм - це надовго.
Ні, не тому що я завжди любив подорожувати. Ген подорожей, а разом з ним і закордонний паспорт, з'явилися у мене тільки на третій рік роботи компанії (природно, завдяки наполегливості дружини: всі найважливіші вчинки в житті ми робимо заради жінок). Але, справедливості заради - затягує швидко.
Мені завжди подобалося створювати щось із нічого. Щось значне, системне й обов'язково - позитивне (у житті не зміг би працювати в бюро ритуальних послуг або на звалищі, навіть за мільярд). Але найголовніший момент - разом із яскравими й талановитими людьми. А ще мені подобається перемагати, завжди і всюди.
Ці нехитрі думки лягли в основу філософії "ХО".
Я вважаю, що робота має бути наповнена сенсом. А інакше навіщо прокидатися вранці і кудись бігти?
Те, що має значення
Спробуйте провести експеримент: попросіть знайомих назвати 5 найбільш пам'ятних моментів у їхньому житті. Б'юся об заклад, що всі ці моменти, крім "стандартних" - весілля, народження дитини тощо. - будуть пов'язані з подорожами.
Я знаю точно, що коли цим знайомим буде 70, 80 чи 90 років, вони згадуватимуть своє життя. Усі матеріальні речі до того дня втратять свою цінність. Залишаться тільки спогади. Ті самі. Тільки вони матимуть значення. І я хочу, щоб вони були яскравими до сліз.
Ці спогади - наша робота.
Зробити Україну багатшою
Є і ще один момент.
Я живу в Україні і не збираюся нікуди емігрувати. Україна - бідна країна, але навколо багато багатих держав. І я хочу, щоб українці теж були багатими.
На мій погляд, для цього не потрібно винаходити велосипед. Потрібно просто подивитися "як у них", щоб зрозуміти "як має бути у нас". Естетика італійського села, чистота німецьких вулиць або вміння побудувати будинок заввишки в один кілометр, як у Дубаї. Це ті речі, які можна і треба переймати. А для такого перейняття потрібна надивленість, сите око і, відповідно, подорожі.
Висновок
Отже, ми підбираємося до дуже простої фрази, яка пояснює, навіщо ми робимо те, що робимо:
Ми допомагаємо людям відкривати світ
У цьому наша місія, мета і покликання.
Сьогодні українці завдяки нам відкривають для себе Таїланд і Мальдіви, а, можливо, за сотню років, жителі сузір'я Гончих Псів за допомогою ХО першими вирушать на дослідження галактики Морська Зірка. Хто знає, можливо, фундамент для цієї одіссеї закладете саме ви.
Діяльність ХО заснована на простих цінностях і принципах, які ми для себе сформулювали. Це те, як ми хочемо працювати і жити. І те, як житимете і працюватимете ви, якщо потрапите в ХО.
Будь ласка, уважно прочитайте наступні кілька абзаців. Якщо вони не резонують із вашим світосприйняттям, ця робота точно не для вас, незважаючи на хорошу зарплату і безкоштовну каву.
Водночас, якщо побачите в них себе - знайте: ми вас чекаємо просто зараз, навіть якщо ви нічого не розумієте в туризмі.
У нас у ХО є п'ять основних цінностей:
Це те, що важливо. Це ті пунктики в головах, без яких все інше не працює. Зараз я розповім вам докладніше, що вони означають.
Люди завжди відігравали найголовнішу роль в історії, яку ми пишемо. Починаючи зі слогана "Головне - з ким!" і помітного меседжу "Туристична компанія яскравих людей", що прикрашає стіни всіх офісів ХО.
Слово "люди" означає рівно таке. Люди - а не гроші. Люди - а не папірці. Люди - а не квартальні звіти. Люди - а не посадові інструкції. Люди важливіші за все.
Я ненавиджу держави і ненавиджу корпорації, в яких ти - гвинтик системи. На мій погляд, особисте щастя веде до щастя суспільного, а не навпаки. І замість того, щоб намагатися ощасливити світ, краще купити іграшку конкретній дитині.
Ми в ХО ставимо на перше місце конкретну людину, з її мріями, надіями і сумнівами.
Є люди, яким подобається обманювати. Але вони не можуть підібратися до "ХО" навіть на відстань гарматного пострілу.
У нас все побудовано на довірі та чесності. Ми не розрізняємо велику брехню і дрібну, побутову. Чесна людина чесна завжди.
Чесність позбавляє необхідності перевіряти кожне слово співрозмовника, шукати подвійне дно і продумувати стратегію захисту від непорядного колеги. У нас немає закулісних розмов і перемивання кісточок. Ми поводимося чесно по відношенню до клієнтів, колег і партнерів, і вимагаємо того ж від інших.
Хто такий лідер? Я знаю щонайменше сотню визначень цього слова. І вони всі - правильні.
Лідерство - це про вміння брати на себе відповідальність, тримати удар і надихати інших своїм власним прикладом. Лідер виконує обіцянки. Лідер ніколи не здається. У грі для лідера не існує жодного іншого місця, крім першого. Лідер звик перемагати. У лідера амбітні цілі.
А ще лідер миє за собою посуд і приходить вчасно на збори.
На мій погляд, дуже важливо отримувати задоволення від того, що робиш. Ми працюємо з людьми, наша мета - робити їх щасливішими. Зрозуміло, що нещасна людина не може робити щасливою когось іншого. Це буде якийсь сурогат стосунків.
Тому ми беремо на роботу людей, які:
а) перебувають у гармонії із самими собою (або як влучно сказав один мій знайомий, у яких у голові "не насрано")
б) отримують задоволення від роботи, від спілкування з клієнтами та колегами
Я знаю людей, які називають себе кимось на кшталт "продажників від Бога". За їхніми словами, їм байдуже, що продавати: шкарпетки, пряники, валянки чи кондиціонери. Треба продавати оселедець із металобрухтом? Ок, можна й так.
Практика показує, що з подорожами так не виходить. Їх справді треба любити. Без цього "гена подорожей" нічого не виходить. Ми тут усі трохи крейзі. Нам подобаються ці всі літаки і пароплави, ці міста і країни, ці штампи в закордонних паспортах.
Можливо, любов до подорожей - найщиріша на світі.
Ок, ми розібралися з цінностями. Сподіваюся, тепер вам стало трохи зрозуміліше, на що ми насамперед звертатимемо увагу на співбесіді.
Тепер нам потрібно поговорити про принципи. Це короткий звід переконань, які допомагають співробітникам "ХО" ухвалювати правильні рішення в будь-якій ситуації.
Не буду наводити їх усі, зупинюся тільки на основних, які найбільшою мірою відрізняють "ХО" від інших компаній.
По-перше, це принцип "турист понад усе". Це означає, що в будь-якій ситуації, абсолютно в будь-якій ситуації на першому місці мають бути інтереси туристів. Не інтереси директора компанії, не податкової інспекції, і навіть не ваші власні - а тільки інтереси туристів. Вчинити правильно легко, якщо поставити собі просте запитання: "Це допомагає чи шкодить моїм туристам?" Застосуйте це питання до запізнення, погано випрасуваної сорочки або невідправленого електронного листа. Якщо відповідь здається занадто очевидною, ось ще один виклик. Подумайте, що б ви зробили, якби турист призначив зустріч з вами на 8 ранку 1 січня.
Ми цінуємо людей насамперед за вміння досягати результату. Все інше має набагато менше значення. Менеджер із туризму повинен продавати. Бухгалтер вчасно і правильно здає звіти. Маркетолог робить так, щоб у компанії було багато вхідних дзвінків.
Ваше майбутнє в ХО майже на 100% залежить тільки від одного фактора: чи зумієте ви показувати результат.
З іншого боку, нам плюс/мінус однаково, скільки часу ви проводите на роботі, з ким ходите на побачення і за кого голосували на останніх виборах.
Довгострокові результати важливіші за швидкий прибуток
Хоча цей принцип більше стосується відносин із клієнтами, я хочу навести його тут з іншою метою.
Ми будуємо компанію, яка проживе десятиліття, а може, й довше. Тому найбільше ми зацікавлені в співробітниках, які хочуть пройти з нами певний шлях, вирости і досягти успіху. Любителі "спробувати свої сили" і зникнути через місяць тут не вітаються.
Настійно рекомендую вам пробігтися і за іншими принципами, щоб зрозуміти, чи легко вам буде вписатися в команду.
Я знаю, що для вас важливо мати чітке уявлення про те, що на вас чекає в майбутньому (інакше ви б просто не дочитали до цього моменту).
Стратегічно - ми будуємо туристичну імперію. Це буде глобальна технологічна компанія, яка об'єднає в собі мережу класичних агентств, онлайн-турагентство, туроператора, авіакомпанію, компанію з управління готелями тощо.
Наша мета - контролювати досвід, який отримують наші клієнти, на всіх етапах їхньої подорожі, а не тільки до моменту оплати за тур. У такому разі ми зможемо зробити цей досвід чудовим.
А тепер найголовніше - кого ми шукаємо?
Я думаю, ви вже зрозуміли: ми шукаємо людей, які поділяють наші цінності, принципи, розуміють те, куди ми йдемо і - нарешті - навіщо.
Протягом усього часу існування ХО ми завжди віддавали перевагу талановитим людям, ніж досвідченим. Палаючим очам, а не пропаленим бюрократам. Результат-орієнтованим досягаторам, а не професійним підлабузникам.
Сьогодні, маючи 10 років досвіду, сильну команду та чіткі цілі, можу сказати, що цей підхід тільки посилився. Ми знаємо, як перетворити талановитого студента на сильного фахівця з продажу туристичних послуг за 3 місяці. І навіть швидше. Для цього у нас є потужна програма адаптації та навчання, які ми підготували з найсильнішими професіоналами галузі.
У нас завжди є вільна вакансія для досвідченого менеджера з туризму, який відчуває себе готовим на більші звершення, і хоче потрапити на роботу в найкращу турагенцію країни
Неважливо, претендуєте ви на вакансію менеджера з туризму, касира або програміста, знайте, що якщо ми з вами сходимося за цінностями, тут ви почуватиметеся як удома.
Головне
Для туристів
Чому варто купувати у нас
Подарункові сертифікати
Як забронювати тур
Способи оплати
Політика конфіденційності
Умови користування сайтом
Для турагентів
Карʼєра в XO.UA
Контакти