icon_button

03.11.2014

Чим відрізняється гарне турагентство від поганого?

Це одне з найчастіших запитань, які нам ставлять найчастіше. Оскільки швидко відповісти на нього не виходить, ми підготували коротенький список речей, що відрізняють хороше турагентство від такого собі.

Чим відрізняється гарне турагентство від поганого?

Спробуйте наступного разу перед зверненням до турфірми перевірити її за цими пунктами.

Хороші турагентства: основні якості

Чим відрізняється гарне турагентство від поганого?

  • Працюють тоді, коли дають змогу розплатитися не тільки готівкою, а й карткою, через термінал, банківським переказом.
  • Беруть на себе комісію при оплаті карткою або через банк (навіть якщо ця комісія – чверть прибутку).
  • На дзвінки відповідають швидко, часто і в неробочий час теж.
  • Чесно розповідають про всі тонкі нюанси поїздки: головне не продати, а залишити людину задоволеною.
  • Працюють швидко, завдяки автоматизації та оптимізації всіх основних процесів.
  • Пропонують покупку в кредит на вигідних умовах.
  • Упаковують усі документи у фірмову атрибутику: кожна дрібниця має налаштовувати на відпочинок.
  • Зберігають дані ваших паспортів: наступного разу можете навіть не брати їх із собою для бронювання.
  • Уважно ставляться до конфіденційності: не обговорюють з іншими своїх клієнтів.
  • Працюють тільки з перевіреними партнерами і швидше відмовляться від бронювання, ніж підуть на ризик.
  • Мають хороші стосунки з туроператорами: швидко вирішать позаштатну ситуацію.
  • Запропонують багато корисних послуг: страховку від невиїзду, поповнення рахунку на телефоні і навіть прокат валізи.
  • Інформують вас смс-кою або через електронну почту про всі зміни за заявкою.
  • Дають можливість стежити за своїм бронюванням онлайн з особистого кабінету на сайті
  • Перевіряють, чи не змінився час вильоту (розуміючи, що туристи часто про це забувають)
  • Допомагають людям більше дізнатися про туризм.
  • Виписують чеки і не ховаються за безіменними спд.
  • Ведуть чітку бухгалтерію
  • Не обманюють
  • Мають зручний і стильний офіс
  • Підтримують в офісі порядок і затишок
  • Не занижують ціни в рекламі, щоб потім сказати “вибачте, останні місця за тією ціною вже купили”
  • Проводять регулярні акції та розіграші подарунків
  • Не набридають спамом у смс та електронній пошті
  • Пишуть лаконічні та зрозумілі листи
  • На зв’язку в Skype, WhatsApp, Viber і там, де зручно туристу
  • Використовують ліцензійне програмне забезпечення
  • Не розмінюються на дрібниці: якщо тур подорожчає на кілька відсотків навіть не будуть про це говорити клієнту
  • Знають, що таке корпоративна соціальна відповідальність
  • Можуть довести свою репутацію кількістю

Окремо варто зупинитися на людях, які власне і забезпечують ваш ідеальний відпочинок, – на менеджерах турагентства.

Менеджери в хороших турагентствах, на відміну від менеджерів поганих

Чим відрізняється гарне турагентство від поганого?

  • Привітні, усміхаються
  • Говорять і пишуть грамотно
  • Одягнені охайно
  • Багато подорожують
  • Регулярно їздять у рекламні тури – дивляться ключові курорти, готелі, щоб скласти власну думку про кожен
  • Знають, що таке етикет і норми пристойності: допоможуть зняти верхній одяг, привітають дитину, запропонують чай
  • Мають багатий життєвий досвід, щоб зрозуміти, що клієнт має на увазі
  • Проходять постійні тренінги, беруть участь у семінарах, ходять на презентації
  • Вміють не продавати, а робити так, щоб людині хотілося купити.

Якщо ви досі купуєте тури не в ХО – скиньте посилання на цю статтю своєму турагентству 🙂

Поділитися