logo
Пошук турівСтокові туриГід по країнахБлогПро компанію
logo
Пошук турів
Стокові тури
Гід по країнах
Блог
Про компанію
Укр
filter_arrow
Рус
logo

XO.UA — це найсучасніша в Україні система бронювання турів онлайн та найбільша в країні мережа з 400+ професіональних турагенцій.

Шукайте тури всіх популярних туроператорів на сайті, а бронюйте онлайн чи в офісі. Ви завжди отримуєте найширший вибір, турботу та гарантію мінімальної ціни.

social_mediasocial_mediasocial_mediasocial_media

Популярні напрямки

Тури в Єгипет

Тури в Туреччину

Тури в Болгарію

Тури в ОАЕ

Тури в Танзанію

Тури в Таїланд

Тури в Домінікану

Тури в Іспанію

Тури в Албанію

Тури в Чорногорію

Туристам

Як забронювати тур?

Турагенції XO

Способи оплати

Подарункові сертифікати

Блог

Гід країнами

Компанія

Про нас

Відгуки

Вакансії

Відкрити турагенцію

Для ЗМІ

Контакти

ТОВ “АЛЬФА ІКС О”

м. Київ, вул. Хрещатик, 21

ЄДРПОУ 44495675

+380 (67) 846 86 25

Політика конфіденційності

Правила надання послуг

payment_iconpayment_iconpayment_iconpayment_iconpayment_iconpayment_iconpayment_icon

Всі оплати захищено 256-бітним шифруванням

Плануєте подорож?

Довірте свій вибір професіоналам. Залишіть запит і отримайте добірку кращих пропозицій за 5 хвилин

icon_button
Блогarrow_iconXO

03.11.2014

Чим відрізняється гарне турагентство від поганого?

Це одне з найчастіших запитань, які нам ставлять найчастіше. Оскільки швидко відповісти на нього не виходить, ми підготували коротенький список речей, що відрізняють хороше турагентство від такого собі.

Олександр Довгопол22

Олександр Довгопол22

Чим відрізняється гарне турагентство від поганого?

Спробуйте наступного разу перед зверненням до турфірми перевірити її за цими пунктами.

Хороші турагентства: основні якості

Чим відрізняється гарне турагентство від поганого?

  • Працюють тоді, коли дають змогу розплатитися не тільки готівкою, а й карткою, через термінал, банківським переказом.
  • Беруть на себе комісію при оплаті карткою або через банк (навіть якщо ця комісія – чверть прибутку).
  • На дзвінки відповідають швидко, часто і в неробочий час теж.
  • Чесно розповідають про всі тонкі нюанси поїздки: головне не продати, а залишити людину задоволеною.
  • Працюють швидко, завдяки автоматизації та оптимізації всіх основних процесів.
  • Пропонують покупку в кредит на вигідних умовах.
  • Упаковують усі документи у фірмову атрибутику: кожна дрібниця має налаштовувати на відпочинок.
  • Зберігають дані ваших паспортів: наступного разу можете навіть не брати їх із собою для бронювання.
  • Уважно ставляться до конфіденційності: не обговорюють з іншими своїх клієнтів.
  • Працюють тільки з перевіреними партнерами і швидше відмовляться від бронювання, ніж підуть на ризик.
  • Мають хороші стосунки з туроператорами: швидко вирішать позаштатну ситуацію.
  • Запропонують багато корисних послуг: страховку від невиїзду, поповнення рахунку на телефоні і навіть прокат валізи.
  • Інформують вас смс-кою або через електронну почту про всі зміни за заявкою.
  • Дають можливість стежити за своїм бронюванням онлайн з особистого кабінету на сайті
  • Перевіряють, чи не змінився час вильоту (розуміючи, що туристи часто про це забувають)
  • Допомагають людям більше дізнатися про туризм.
  • Виписують чеки і не ховаються за безіменними спд.
  • Ведуть чітку бухгалтерію
  • Не обманюють
  • Мають зручний і стильний офіс
  • Підтримують в офісі порядок і затишок
  • Не занижують ціни в рекламі, щоб потім сказати “вибачте, останні місця за тією ціною вже купили”
  • Проводять регулярні акції та розіграші подарунків
  • Не набридають спамом у смс та електронній пошті
  • Пишуть лаконічні та зрозумілі листи
  • На зв’язку в Skype, WhatsApp, Viber і там, де зручно туристу
  • Використовують ліцензійне програмне забезпечення
  • Не розмінюються на дрібниці: якщо тур подорожчає на кілька відсотків навіть не будуть про це говорити клієнту
  • Знають, що таке корпоративна соціальна відповідальність
  • Можуть довести свою репутацію кількістю

Окремо варто зупинитися на людях, які власне і забезпечують ваш ідеальний відпочинок, – на менеджерах турагентства.

Менеджери в хороших турагентствах, на відміну від менеджерів поганих

Чим відрізняється гарне турагентство від поганого?

  • Привітні, усміхаються
  • Говорять і пишуть грамотно
  • Одягнені охайно
  • Багато подорожують
  • Регулярно їздять у рекламні тури – дивляться ключові курорти, готелі, щоб скласти власну думку про кожен
  • Знають, що таке етикет і норми пристойності: допоможуть зняти верхній одяг, привітають дитину, запропонують чай
  • Мають багатий життєвий досвід, щоб зрозуміти, що клієнт має на увазі
  • Проходять постійні тренінги, беруть участь у семінарах, ходять на презентації
  • Вміють не продавати, а робити так, щоб людині хотілося купити.

Якщо ви досі купуєте тури не в ХО – скиньте посилання на цю статтю своєму турагентству 🙂

Поділитися

Рекомендовані статті

article_cover

XO

Мережа турагенцій ХО долучилася до благодійної акції та пожертвувала 37 000 грн до фонду «Таблеточки»
article_cover

XO

Інформація для туристів від 26 березня 2020 року
article_cover

XO

Повідомлення про зупинення дії послуги “Гарантія від невиїзду”
article_cover

XO

Інформація для туристів XO на період тимчасового обмеження перетину кордону