logo
Пошук турівСтокові туриГід по країнахБлогПро компанію
logo
Пошук турів
Стокові тури
Гід по країнах
Блог
Про компанію
Укр
filter_arrow
Рус
logo

XO.UA — це найсучасніша в Україні система бронювання турів онлайн та найбільша в країні мережа з 400+ професіональних турагенцій.

Шукайте тури всіх популярних туроператорів на сайті, а бронюйте онлайн чи в офісі. Ви завжди отримуєте найширший вибір, турботу та гарантію мінімальної ціни.

social_mediasocial_mediasocial_mediasocial_media

Популярні напрямки

Тури в Єгипет

Тури в Туреччину

Тури в Болгарію

Тури в ОАЕ

Тури в Танзанію

Тури в Таїланд

Тури в Домінікану

Тури в Іспанію

Тури в Албанію

Тури в Чорногорію

Туристам

Як забронювати тур?

Турагенції XO

Способи оплати

Подарункові сертифікати

Блог

Гід країнами

Компанія

Про нас

Відгуки

Вакансії

Відкрити турагенцію

Для ЗМІ

Контакти

ТОВ “АЛЬФА ІКС О”

м. Київ, вул. Хрещатик, 21

ЄДРПОУ 44495675

+380 (67) 846 86 25

Політика конфіденційності

Правила надання послуг

payment_iconpayment_iconpayment_iconpayment_iconpayment_iconpayment_iconpayment_icon

Всі оплати захищено 256-бітним шифруванням

Плануєте подорож?

Довірте свій вибір професіоналам. Залишіть запит і отримайте добірку кращих пропозицій за 5 хвилин

icon_button
Блогarrow_iconXO

18.06.2014

Як ми дізнаємося, що туристи в захваті від ХО?

Коли ми говоримо, що туристи “ХО” в захваті від нашої роботи – це не хвастощі, а статистика.

Олександр Довгопол22

Олександр Довгопол22

Як ми дізнаємося, що туристи в захваті від ХО?

Як дізнатися, задоволені ваші клієнти чи ні? Методів оцінки цього факту безліч, починаючи від “та начебто ніхто не скаржився” до суто наукових і системних підходів.

Як ми рахуємо?

Як ми дізнаємося, що туристи в захваті від ХО?

“ХО” використовує один з найвідоміших методів – вимірювання індексу споживчої лояльності, який використовують більшість транснаціональних корпорацій та світових лідерів у всіх секторах бізнесу, серед яких, наприклад, Apple, Amazon та Приватбанк.

Якщо коротко, то суть методики полягає в тому, що під час телефонної розмови з клієнтом після його повернення з туру співробітник служби якості ставить лише одне ключове запитання: “За 10-бальною шкалою, наскільки ймовірно, що ви порекомендуєте нашу компанію своїм друзям і знайомим?”.

Далі всі клієнти діляться на три групи залежно від оцінки:

  • 9-10 балів – промоутери
  • 7-8 балів – нейтрали
  • 1-6 балів – критики

Після чого від частки промоутерів у відсотках віднімається частка критиків у відсотках. Отриманий результат – і є той самий індекс

“ХО” краще за айфон

Як ми дізнаємося, що туристи в захваті від ХО?

Сьогодні цей показник у нас фантастично високий – 81,3%. При цьому понад 83% туристів вважають, що ми працюємо чудово.

Для порівняння – у любителів айфонів NPS дорівнює 70% і це вважається фантастично високим результатом.

Нижче можна поглянути на компанії та продукти з найвищим рівнем споживчої лояльності у США

Загалом для туристичної індустрії показник NPS у 15% вважається нормальним, а 25% – чудовим.

Поділитися

Рекомендовані статті

article_cover

XO

Мережа турагенцій ХО долучилася до благодійної акції та пожертвувала 37 000 грн до фонду «Таблеточки»
article_cover

XO

Інформація для туристів від 26 березня 2020 року
article_cover

XO

Повідомлення про зупинення дії послуги “Гарантія від невиїзду”
article_cover

XO

Інформація для туристів XO на період тимчасового обмеження перетину кордону