Вдень у нас в офісі пролунав дзвінок від Ігоря. Його наречена, Віка, полетіла на Крит разом із сестрою кілька днів тому. А сьогодні в неї День народження. Ігор – гарний наречений, тому заздалегідь подбав про те, щоб кур’єр доставив букет у номер коханої. Але… З кур’єром щось трапилося і це стало відомо тільки о 16:00. Часу залишалося зовсім мало, тому потрібно було діяти швидко.
Оскільки це мав бути сюрприз і запитати у нареченої було не можна, ми насамперед зв’язалися з готелем, щоб уточнити, в якому номері зупинилися наші туристи. Природно, готель (а це один з найкращих на Криті – Grecotel Crete Palace 5*) нас ввічливо послав: про своїх гостей вони не поширюються. Довелося йти на ризик і задіяти сестру. Отже, смс із заповітним номером отримано!
Далі – найскладніше. За правилами готелю замовити доставку квітів можна тільки на завтра. Що ж робити, якщо нам потрібно на сьогодні і через кілька годин? Адміністратор нам ввічливо відмовляє, туроператор, який приймає, каже, що це неможливо, а час невблаганно йде?
Ми знайшли номер телефону київського офісу мережі Grecotel і… знову відмова. “Вибачте, це неможливо. Тільки на завтра”
Розуміючи, що це наш останній шанс і далі відступати нікуди ми почали використовувати всі можливі аргументи і, о диво, вони погодилися! (Варто сказати, що у будь-якого порядного п’ятизіркового готелю дуже суворі правила щодо того, що вони можуть робити, а чого не можуть). Ми домовилися з готельним ланцюжком, що вони відправлять неспівробітника готелю, який купить букет і принесе його в готель, а оплату ми зробимо кредитною карткою.
Уже через кілька годин заповітний букет було вручено, наречена щаслива, а ми задоволені, що змогли допомогти нашим туристам навіть у такій непростій ситуації.