logo
Пошук турівСтокові туриГід по країнахБлогПро компанію
Увійти
logo

XO.UA — це найсучасніша в Україні система бронювання турів онлайн та найбільша в країні мережа з 400+ професіональних турагенцій.

Шукайте тури всіх популярних туроператорів на сайті, а бронюйте онлайн чи в офісі. Ви завжди отримуєте найширший вибір, турботу та гарантію мінімальної ціни.

social_mediasocial_mediasocial_mediasocial_media

Туристам

Як забронювати тур?

Турагенції XO

Способи оплати

Подарункові сертифікати

Блог

Гід країнами

Компанія

Про нас

Відгуки

Вакансії

Відкрити турагенцію

Для ЗМІ

Контакти

ТОВ “ГОЛЬФ ІКС О”

ЄДРПОУ 45773176

+380 (67) 846 86 25

+380 (67) 416 31 57

Політика конфіденційності

Правила надання послуг

payment_iconpayment_iconpayment_iconpayment_iconpayment_iconpayment_iconpayment_icon

Всі оплати захищено 256-бітним шифруванням

Популярні напрямки

Тури в Єгипет

Тури в Туреччину

Тури в ОАЕ

Тури в Шрі-Ланку

Тури в Іспанію

Тури в Танзанію

Тури в Мальдіви

Тури в В'єтнам

Тури в Албанію

Тури в Італію

Плануєте подорож?

Довірте свій вибір професіоналам. Залишіть запит і отримайте добірку кращих пропозицій за 5 хвилин

icon_button
Блогarrow_iconXO

28.05.2013

Хто такий менеджер з туризму?

Якщо ви думаєте, що менеджери з туризму це звичайні люди – ви помиляєтеся! Менеджери з туризму – це роботи, які пам’ятають про всі нюанси Вашої подорожі, точні дати, стикування, термінали, з яких Ви вилітаєте і при цьому можуть мати вигляд звичайних людей сучасного суспільства.

Яна Сипливець

Хто такий менеджер з туризму?

Ну щодо роботів – це, звісно, жарти, але роботу менеджера з туризму можна порівняти хіба що з роботою чарівників – ми даруємо людям щастя, здійснюємо їхні мрії, людині варто лише подумати про те, чого вона хоче, а в нас уже є пропозиція, яка в точності відображає всі її бажання!

Отже, день менеджера починається з прекрасного ранку! Іншого в хорошого менеджера пробудження не буває, адже він відчуває величезне завзяття зробити ще більше людей щасливішими. Збирається і вперед на улюблену роботу.

Робочий день менеджера

Хто такий менеджер з туризму?

Робочий день починається зі смачної кави та обговорення з іншими менеджерами новин, а потім півгодини виділяються на пошуки найпривабливіших пропозицій для улюблених туристів. Спілкування з туристами телефоном, разом зі спілкуванням інтернетом, відбувається одночасно з опрацюванням запитів, які вже надійшли раніше.

День у самому розпалі і у нас в офісі вже сидять туристи, які планують свій тур до Греції, Туреччини, Європи або в будь-яку іншу точку на карті. Обговорення, розпитування, а іноді й суперечки (між подружжям, друзями) – це цілком нормальна обстановка в офісі. Кожного потрібного почути і зрозуміти який відпочинок йому потрібен, що саме важливо для туриста – адже саме від цього залежить ступінь його задоволеності під час відпочинку. Після отримання запитів відбувається пошук пропозицій за всіма партнерами (операторами), моніторинг цін і формування найкращого варіанту за конкретним запитом.

До кінця дня потрібно нагадати туристам про завтрашню подачу документів, необхідність оплати або поцікавитися, чи все добре у туристів, у яких завтра виліт. Якщо раптом трапилося таке, що буває вкрай рідко, і з’явився вільний час – читаємо статті про туризм, моніторимо новини або дивимося вебінари за найпопулярнішими напрямками.

Основні обов'язки менеджера з туризму 

Хто такий менеджер з туризму?

Менеджер з туризму — це фахівець, який займається організацією та координацією туристичних послуг для клієнтів. Ця професія включає різноманітні обов'язки:

  • Консультації клієнтів
  • Планування подорожей
  • Бронювання і продаж
  • Пошук турів
  • Підтримка клієнтів
  • Маркетинг і продажі
  • Фінансові операції

Навички та якості менеджера з туризму

Хто такий менеджер з туризму?

Менеджер з туризму грає ключову роль у забезпеченні позитивного досвіду подорожей для клієнтів, допомагаючи їм насолоджуватися безтурботним і добре організованим відпочинком. Основні якості цього фахівця:

  • Комунікабельність: вміння ефективно спілкуватися з клієнтами та партнерами.
  • Організованість: здатність планувати і координувати різні аспекти подорожі.
  • Знання ринку: розуміння туристичної індустрії, популярних напрямків і сучасних тенденцій.
  • Клієнтоорієнтованість: орієнтація на потреби і бажання клієнтів.
  • Володіння мовами: знання іноземних мов буде перевагою.
  • Комп'ютерні навички: вміння працювати з бронювальними системами, офісними програмами і соціальними мережами.

Туризм – галузь, що найбільш динамічно розвивається, і те, про що ти дізнався місяць тому, може легко зміниться наступного дня (список документів на візу, стан готелю, польотні дані або екскурсійна програма), тому менеджер з туризму, який вважає, що знає все і не проводить upgrade своїм навичкам, вочевидь, не може себе вважати професіоналом.

  

Поділитися

Рекомендовані статті

article_cover

XO

Мережа турагенцій ХО долучилася до благодійної акції та пожертвувала 37 000 грн до фонду «Таблеточки»
article_cover

XO

Інформація для туристів від 26 березня 2020 року
article_cover

XO

Повідомлення про зупинення дії послуги “Гарантія від невиїзду”
article_cover

XO

Інформація для туристів XO на період тимчасового обмеження перетину кордону