logo
Пошук турівСтокові туриГід по країнахБлогПро компанію
logo

XO.UA — це найсучасніша в Україні система бронювання турів онлайн та найбільша в країні мережа з 400+ професіональних турагенцій.

Шукайте тури всіх популярних туроператорів на сайті, а бронюйте онлайн чи в офісі. Ви завжди отримуєте найширший вибір, турботу та гарантію мінімальної ціни.

social_mediasocial_mediasocial_mediasocial_media

Популярні напрямки

Тури в Єгипет

Тури в Туреччину

Тури в Болгарію

Тури в Грецію

Тури в Чорногорію

Тури в Туніс

Тури в Іспанію

Тури в Албанію

Тури в Хорватію

Тури в Італію

Туристам

Як забронювати тур?

Турагенції XO

Способи оплати

Подарункові сертифікати

Блог

Гід країнами

Компанія

Про нас

Відгуки

Вакансії

Відкрити турагенцію

Для ЗМІ

Контакти

ТОВ “АЛЬФА ІКС О”

м. Київ, вул. Хрещатик, 21

ЄДРПОУ 44495675

+380 (67) 846 86 25

Політика конфіденційності

Правила надання послуг

payment_iconpayment_iconpayment_iconpayment_iconpayment_iconpayment_iconpayment_icon

Всі оплати захищено 256-бітним шифруванням

Плануєте подорож?

Довірте свій вибір професіоналам. Залишіть запит і отримайте добірку кращих пропозицій за 5 хвилин

icon_button
Блогarrow_iconXO

28.05.2013

Хто такий менеджер з туризму?

Якщо ви думаєте, що менеджери з туризму це звичайні люди – ви помиляєтеся! Менеджери з туризму – це роботи, які пам’ятають про всі нюанси Вашої подорожі, точні дати, стикування, термінали, з яких Ви вилітаєте і при цьому можуть мати вигляд звичайних людей сучасного суспільства.

Яна Сипливець

Хто такий менеджер з туризму?

Ну щодо роботів – це, звісно, жарти, але роботу менеджера з туризму можна порівняти хіба що з роботою чарівників – ми даруємо людям щастя, здійснюємо їхні мрії, людині варто лише подумати про те, чого вона хоче, а в нас уже є пропозиція, яка в точності відображає всі її бажання!

Отже, день менеджера починається з прекрасного ранку! Іншого в хорошого менеджера пробудження не буває, адже він відчуває величезне завзяття зробити ще більше людей щасливішими. Збирається і вперед на улюблену роботу.

Робочий день менеджера

Хто такий менеджер з туризму?

Робочий день починається зі смачної кави та обговорення з іншими менеджерами новин, а потім півгодини виділяються на пошуки найпривабливіших пропозицій для улюблених туристів. Спілкування з туристами телефоном, разом зі спілкуванням інтернетом, відбувається одночасно з опрацюванням запитів, які вже надійшли раніше.

День у самому розпалі і у нас в офісі вже сидять туристи, які планують свій тур до Греції, Туреччини, Європи або в будь-яку іншу точку на карті. Обговорення, розпитування, а іноді й суперечки (між подружжям, друзями) – це цілком нормальна обстановка в офісі. Кожного потрібного почути і зрозуміти який відпочинок йому потрібен, що саме важливо для туриста – адже саме від цього залежить ступінь його задоволеності під час відпочинку. Після отримання запитів відбувається пошук пропозицій за всіма партнерами (операторами), моніторинг цін і формування найкращого варіанту за конкретним запитом.

До кінця дня потрібно нагадати туристам про завтрашню подачу документів, необхідність оплати або поцікавитися, чи все добре у туристів, у яких завтра виліт. Якщо раптом трапилося таке, що буває вкрай рідко, і з’явився вільний час – читаємо статті про туризм, моніторимо новини або дивимося вебінари за найпопулярнішими напрямками.

Основні обов'язки менеджера з туризму 

Хто такий менеджер з туризму?

Менеджер з туризму — це фахівець, який займається організацією та координацією туристичних послуг для клієнтів. Ця професія включає різноманітні обов'язки:

  • Консультації клієнтів
  • Планування подорожей
  • Бронювання і продаж
  • Пошук турів
  • Підтримка клієнтів
  • Маркетинг і продажі
  • Фінансові операції

Навички та якості менеджера з туризму

Хто такий менеджер з туризму?

Менеджер з туризму грає ключову роль у забезпеченні позитивного досвіду подорожей для клієнтів, допомагаючи їм насолоджуватися безтурботним і добре організованим відпочинком. Основні якості цього фахівця:

  • Комунікабельність: вміння ефективно спілкуватися з клієнтами та партнерами.
  • Організованість: здатність планувати і координувати різні аспекти подорожі.
  • Знання ринку: розуміння туристичної індустрії, популярних напрямків і сучасних тенденцій.
  • Клієнтоорієнтованість: орієнтація на потреби і бажання клієнтів.
  • Володіння мовами: знання іноземних мов буде перевагою.
  • Комп'ютерні навички: вміння працювати з бронювальними системами, офісними програмами і соціальними мережами.

Туризм – галузь, що найбільш динамічно розвивається, і те, про що ти дізнався місяць тому, може легко зміниться наступного дня (список документів на візу, стан готелю, польотні дані або екскурсійна програма), тому менеджер з туризму, який вважає, що знає все і не проводить upgrade своїм навичкам, вочевидь, не може себе вважати професіоналом.

  

Поділитися

Рекомендовані статті

article_cover

XO

Мережа турагенцій ХО долучилася до благодійної акції та пожертвувала 37 000 грн до фонду «Таблеточки»
article_cover

XO

Інформація для туристів від 26 березня 2020 року
article_cover

XO

Повідомлення про зупинення дії послуги “Гарантія від невиїзду”
article_cover

XO

Інформація для туристів XO на період тимчасового обмеження перетину кордону