Найделікатніша тема в роботі будь-якої компанії – заробітки, їх розмір? Скільки заробляють турагенції?
Мета цієї статті розвіяти два міфи:
Отже, поїхали: ділимось практичним досвідом та розвіюємо міфи.
Найважливіший момент: послуги будь-якого турагентства для клієнта безкоштовні. Тобто вам наша робота не коштує зовсім нічого. Розраховуються за неї ті, у кого грошей багато: готелі, авіакомпанії, туроператори. Саме так: за кожну продану путівку вони платять нам комісію. Скільки? Ось тепер починаємо розвінчувати міфи.
Комісія, яку отримує турагентство за продаж авіаквитків/готелів/турів коливається в діапазоні від 2% до 12%. При цьому на авіаквитках турагентства практично нічого не заробляють, це скоріше компліментарний товар. А якщо говорити про пакетні тури (пакетний тур – це коли переліт, проживання, харчування, трансфер і страховка йдуть в одному флаконі), продукт турагентства, який найчастіше продають, то комісія зазвичай становить від 5% до 10%.
Тобто, продаючи вам путівку за 1000 доларів, турагентство отримає комісію в районі всього 50-100 доларів. Решту грошей потрібно буде перерахувати партнерам того ж дня. І так, із цих грошей ще потрібно заплатити зарплату, податки, оренду тощо.
Як бачите, грошей через турагентство проходить багато, але залишається у нього дуже мало. Тому розкидатися знижками так, як це роблять, наприклад, ювелірні магазини або салони побутової техніки, ми не можемо.
До нас звернулася Валентина, красива дівчина, дружина свого чоловіка і мама двох чудових діточок із таким запитанням: “Моїй подрузі, коли вона минулого разу купувала путівку, її турагентство зробило знижку 15%. Ви мені можете зробити таку?”
Що означає така фраза? Вона означає, що подругу Валентини…. еммм… як би це сказати… трохи обдурили. Люди люблять знижки. Усі звикли до великих написів SALE SALE SALE SALE, тож недопропорядні турагенції можуть запросто сказати щось на кшталт “Вам знижка 15 %!”, хоча насправді такої знижки не може бути, адже в такому разі за відпочинок такого клієнта хтось муситиме доплатити.
Ба більше, нормальне турагентство не може давати навіть 3% знижку, бо це половина від того, що воно отримує від партнера.
З цього робимо висновок: велика знижка від турагентства - це привід добре подумати про надійність самої компанії. Така економія може зіграти з Вами злий жарт.