Маю офіційно заявити, що продати путівку в принципі нескладно. Чотирьох класів освіти для цього не вистачить, але без вищої математики цілком можна обійтися. Єдиний мінус тільки в тому, що в посередніх “математиків” цей процес не завжди відбувається швидко і не завжди – чітко.
Річ у тім, що за словами “швидко” і “чітко”, які перебувають на вершині айсберга сервісу, ховається цілий пласт завдань, процесів і рішень, які, по суті, і роблять ваше звернення до турагенції комфортним, а відпочинок – ідеальним.
Ідеальне турагентство – це сплав фантастично талановитих людей і найсучасніших технологій. Сьогодні мова піде про другий пункт.
Нижче я розповім про деякі технологічні штуки, які використовуються в “ХО”.
Будучи найбільш технологічним регіональним турагентством, ми в “ХО” використовуємо найпотужнішу в галузі CRM-систему (систему управління взаємовідносинами з клієнтами). Це цілий програмний комплекс, який дає змогу зберігати всю необхідну інформацію за вашими заявками: готелі, перельоти, документи, особливі побажання тощо.
Крім того, ця система автоматизує добрий десяток рутинних процесів, завдяки чому менеджери зосереджені на ваших побажаннях, а не бухгалтерії. Так, наприклад, наші постійні клієнти дуже цінують відсутність необхідності щоразу носити з собою паспорти – дані за ними вже є в системі, вони просто прикріплюються до нової заявки.
Природно, вся інформація передається за захищеним протоколом, шифрується і доступна тільки тому, кому вона призначена.
Використовуючи найпередовіші корпоративні рішення компаній Google, Microsoft та інших, ми побудували унікальну для українського туризму “хмарну” систему управління інформацією.
Будь-яка інформація, яка може вам знадобиться, доступна 24 на добу, причому абсолютно неважливо, перебуває ваш менеджер на робочому місці чи ні.
Що це дає?
Уявіть ситуацію: 9 вечора, улюблена теща, з якою ви їдете на Крит, вимагає терміново повідомити їй, які екскурсії вона зможе відвідати. Ви набираєте свого персонального менеджера “ХО”, який у цей час уже відпочиває в гарному ресторані після важкого робочого дня. Він робить лише кілька кліків на своєму смартфоні, витягуючи рекомендовані екскурсії з нашої корпоративної бази даних. Ще секунда – і вони вже у вас на пошті. Теща в екстазі.
До речі, про телефон. Ми використовуємо просунуту IP АТС компанії Binotel. Ця штука дає змогу робити абсолютно приголомшливі речі. Наприклад, вона містичним чином з’єднує вас одразу з потрібним співробітником, а якщо ви дзвоните в неробочий час, то “розумно” пропонує залишити повідомлення, яке, звісно, як ви вже знаєте, доступне всім і одразу.
Це відповідь на запитання, чому ми моментально відповідаємо на 90% дзвінків, які надходять навіть після 8 вечора і на вихідних (до речі, працюємо ми 7 днів на тиждень).
У нас немає записок, настінних планувальників завдань, журналу обліку робочого часу та інших рудиментів XX століття. Ба більше, навіть фінансові документи (наприклад, розписки) використовуються тільки електронні та знову ж таки хмарні.
Усі комунікації між співробітниками відбуваються або наживо, або онлайн.
До кінця року ми повністю відмовимося від паперу, крім туалетного та договорів.
Ми порахували, що завдяки цим та іншим нововведенням, ми економимо до 70% часу, який тепер із задоволенням присвячуємо вам.
Крім цього, практично виключаються неточності та збої, викликані людським фактором. У співробітників є доступ до будь-якої необхідної інформації 24/7.
Усі процеси можна проконтролювати, щоб бути впевненим у тому, що все буде так, як ви на це розраховуєте – швидко та чітко.