25.01.2024

Плюси та мінуси бронювання на Airbnb. Мій досвід.

Airbnb – це он-лайн сервіс для мандрівників і власників приватного житла по всьому світу, тут розміщують і бронюють квартири або будинки на короткостроковий період. "Почувайтеся як удома, куди б ви.

Олександр Довгопол

Airbnb – це он-лайн сервіс для мандрівників і власників приватного житла по всьому світу, тут розміщують і бронюють квартири або будинки на короткостроковий період. “Почувайтеся як удома, куди б ви не поїхали з Airbnb” – це головний слоган он-лайн сервісу.

Під час моєї останньої подорожі до Європи, я скористалася Airbnb і забронювала квартирку в Парижі… І ось, поспішаю розповісти про мій досвід, оскільки зіткнулася і з позитивними, і з негативними епізодами.

Плюси

Економія

Приватні квартири в Парижі на airbnb здаються в 2 рази дешевше, ніж готелі в цьому ж районі. Завдяки airbnb, ми зупинилися в хорошому і чистому районі Парижа, недалеко від Ейфелевої Вежі.

Атмосфера

Знімаючи приватне житло, ми побачили не тільки must see in Paris, а й повсякденну атмосферу Парижа – за рогом нашого будинку розташовувалися численні продуктові крамниці, наприклад, булочна зі свіжими круасанами. Вранці ми спостерігали звичайних парижан, зайнятих своїми звичайними справами – хтось гуляє з дітьми або домашніми тваринами, хтось купує м’ясо, а хтось викидає сміття. Також ми здивувалися розміру нашої квартири – раніше я не знала, що квартири бувають такими крихітними!   А в таких квартирках живуть деякі парижани!

Мінуси

Господарі

У день нашого приїзду, господар квартири був зайнятий своїми справами, від яких не міг відірватися, і доручив наше заселення своїй молодшій сестрі. У сестри виникли обставини в школі, і вранці в день приїзду ми отримали повідомлення, що, можливо, вона не зможе заселити нас у призначений час 12:00, і в гіршому випадку заселить нас увечері. У той момент, коли ми вже здавали наші валізи в камеру схову на вокзалі (куди нам довелося повернутися на метро після отримання смс), ми отримали нове смс – нас усе-таки заселять о 12:30, з умовою не спізнюватися, тому що сестра поспішає назад до школи! Такий нюанс змусив нас даремно поїздити в паризькому метро туди-сюди з валізами, що вкрай виснажливо – паризьке метро дуже багатолюдне і ескалаторів там немає! Після таких пригод наші ноги відмовлялися ходити і цього дня ми тільки їздили – на двоповерховому екскурсійному автобусі.

Багаж

У день нашого виселення, у квартиру заїжджав наступний гість, тому звільняти її довелося о 12:30. Ми їхали з Парижа ввечері, тому знову поїхали на вокзал залишити багаж у камері схову, а там на нас чекав сюрприз – усі комірки зайняті! За вільними комірками вишикувалася черга. Нам нічого не залишалося, як приєднатися до черги тих, хто чекає на вільну комірку. Через годину ми все-таки здали наш багаж на зберігання. Проживаючи в готелі, ми могли б залишити багаж прямо в готелі, в кімнаті для зберігання багажу.

Скасування бронювання

Господарі квартири мають право скасувати Ваше бронювання в будь-який момент, навіть за день до Вашого заїзду. У мене було 2 спроби бронювання квартири в Парижі. Господар першої квартири скасував бронювання за тиждень до нашого приїзду. У цей час я вже подорожувала іншою країною і на вибір нового місця, де ми в підсумку і проживали, у мене особливо не було часу. Ми швидко переглянули доступні варіанти, і забронювали іншу квартиру за критерієм ціни та місця розташування.

Незважаючи на невеликі складнощі, ми, звісно, закохалися в Париж і мріємо туди повернутися. Не скажу, що більше ніколи не скористаюся Airbnb, але в Парижі проживання в готелі пройшло б більш гладко.

ПЛАНУЄТЕ ПОДОРОЖ?
Залишіть запит, наші спеціалісти запропонують вам кращі варіанти за вигідною ціною